maandag 30 juli 2012

Een nieuw plekje

Ik ben gisteren via een verjaardagsfeestje aan boord van Que Sera Sera gekomen, bij Peter en Tineke. Met hun ga ik blijkbaar de komende tijd op reis. Maar eerst heb ik kennis gemaakt met de gehele familie en ook de andere kabouters aan boord. Erg spraakzaam zijn deze nog niet, ik heb begrepen dat de oudste de vlaggedrager is en de anderen ook nog maar net aan boord zijn. Vannacht heb ik binnen mogen slapen gezellig naast mooie roze rozen. Maar vandaag zijn we nog niet op reis gegaan, ik heb alleen maar werkende mensen gezien, Peter en Tineke zijn de hele dag bezig geweest met spullen verplaatsen. Ik heb begrepen dat zij de boot zijn aan het reorganiseren en over ongeveer twee weken willen gaan vertrekken...Richting zuid-Frankrijk !!!!
Dus ondanks ik moet toekijken naar al die werkzaamheden blijf ik hier maar want zuid Frankrijk trekt mij wel. En ondertussen maar eens vriendjes worden met de rest van de loge's. O ja zij hebben nog niet eens een naam, dus willen jullie meedenken voor leuke namen? Want een kabouter zonder naam kan natuurlijk niet. Ik ben ook maar meteen met ze op de foto gegaan zodat jullie mijn nieuwe vrienden kunnen zien. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten