vrijdag 14 september 2012

Op reis

Ik dacht ik laat maar eens wat van mij horen! De afgelopen weken heb ik met belangstelling gekeken naar Peter en Tineke, die zijn hard bezig geweest op de QueSeraSera in orde te maken voor hun reis.
Op vrijdag 24 augustus is het dan zover, ik zie ook nog eventjes Evelyn en die zwaait ons uit en daar vaar ik dan, gelukkig is het rustig weer want ik weet niet of ik wel tegen het schommelen kan.
Mijn eerst overnachting is in de Biesbosch, ben er nog nooit geweest en het is daar heel stil, ik zie alleen de rook van de centrale van Drimmelen .
De volgende dag varen we naar het zuiden, ik hoor ook de andere namen van mijn mede bewoners : Hans , Johan, Aad, Rob en Herman .
Ik kan wel vertellen dat het best gezellig is aan boord, alleen jammer dat in het weekend vaak regent, het zicht is dan niet goed, maar maandag is het beter en ik zie dat we door een prachtig landschap varen.
En op dinsdag varen we door Maastricht de geboortestad van Johan, je weet wel die van mijn vorig adres, die mij op reis heeft gestuurd.
We overnachten er niet, de kade ligt vol met andere reizigers en we slapen op de  Pietersplas, vlak voor de grens van BelgiĆ« .
Morgen varen we over deze grens, ben benieuwd hoe het daar is?? Kom ik nog nieuwe vriendjes tegen??? Kan ik ze wel verstaan???
Pffff wel spannend hoor !!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten