zondag 29 juli 2012

Ga ik op reis?


Ik ben Robin Red. Ik stond gisteravond lekker in de tuin van Johan van het zonnetje te genieten. Maar ik kreeg opeens heel veel zin om er eens op uit te gaan. Eerst maar eens in dat stenen gebouw wezen kijken maar dat was allemaal niet zo spannend. Dus maar weer snel naar buiten gegaan. Toen ik eindelijk over die houten muur heen was geklommen kwam ik allemaal van die ijzeren dingen tegen waar je heerlijk in kunt zitten. En ik zat zo lekker dat ik gewoon in slaap viel. Ik werd bruut wakker gemaakt en uit dat ijzeren ding gehaald en zo op een andere ijzeren ding gezet. Ik was helemaal uit mijn hum, ik lag net zo lekker te slapen. Maar goed als je dan toch weer wakker bent kun je net zo goed even de buurt verkennen. Wel een beetje lastig met al die houten muren hoor en vooral erg vermoeiend. Ik ben dus maar weer lekker gaan slapen toen ik zo'n Houten muur had bedwongen. En gelukkig werd ik vannacht niet gestoord en kon ik rustig wakker worden met het zonnetje op mijn gezicht. Ik moet zeggen dat ik ook een prima uitzicht had op die houten muur. Aan de ene kant van de muur kon ik de vogels door het gras zien huppelen en aan de andere kant van de muur waren ze allemaal slingers aan het ophangen. Ze hadden een erg leuk feestje met taart en lekker drinken. Dat was wel erg gezellig. Maar ja een feestje houd ook een keer op dus moest ik weer verder. Maar ja waar zal ik dan toch eens naar toe gaan? Gelukkig hoorde ik 1 van die mensen praten over een ander feestje en dat feestje is gewoon op een boot. Daar wil ik ook wel naar toe. Gelukkig wonen die mensen die naar dat feestje gaan niet ver dus ben ze gewoon gevolgd. Ze liggen nu nog wat te slapen en te luieren maar ik denk wel dat ze zo weg gaan. Ik ben wel erg benieuwd naar dat feestje op de boot. En als ik het goed heb opgevangen gaat die boot ook nog eens binnenkort varen. Dat zou ik helemaal super vinden! Wie weet waar ik dan allemaal kom. Als ik daar aankom dus maar eens kijken of ik mee mag varen. En als dat mag dan ga ik jullie regelmatig vertellen wat ik allemaal beleef. Dus hopelijk snel tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten